pühapäev, oktoober 30, 2011

Roald Dahli looming

Suur Sõbralik Hiiglane

Raamat jutustab hiiglasest, kes puhub unenägusid aknast sisse. Tüdruk nimega Sophie orbudekodustmärkab seda. Hiiglane võtab ta endaga kaasa oma maale. Sellel maal söövad hiiglased inimesi ja igal hiiglasel on oma nimi. Sophie ja SSH proovivad hiiglasi peatada ning satuvad seetõttu igasugustesse seiklustesse. Mulle meeldis see raamt väga. Raamt oli lõbus, seiklusrikas ja põnev. Minu lemmiktegelane oli Sophie, sest ta oli väga abivalmis ja tahtis inimesi aidata. Mu lemmikkoht oli, kui Sophie ja SSH peatasid hiiglasi inimesi söömast.
Mark

See raamat jutustab hiiglasest, kes võtab orbudekodu tüdruku Sophie endaga kaasa. nad hakkavad võitlema kurjade hiiglaste vastu. Ma soovitan kõikidel seda raamatut lugeda. Mu lemmiktegelane oli SSH, sest ta oli erinev teistest hiiglastest, ta oli heatathtlik.
Rasmus

James ja hiigelvirsiks
See raamat räägib, kuidas James pääseb tädi Nuustiku ja tädi Tallanaela käest peitu virsiku sisse. Ja kuidas nad resisivad virsiku sees Inglismaalt Ameerikasse. Minu lemmiktegelane selles raamatus oli James, sest kui nad virsiku sees reisisid ja mingi häda tuli, siis Jamesil tuli hea mõte, kuidas hädast välja pääseda. Igatahes seda raamtut soovitaksin paljudele lastele.
Johan





Kommentaare ei ole: