kolmapäev, november 24, 2010

Klassipidu

Eile toimus Muusikamajas meie klassi väike pidu. Harjutasime palju ning pidu läks korda. Vaatama-kuulama olid tulnud kõikide esinejate pereliikmed. Suur tänu õp Evele ja õp Janale laulude selgeksõpetamise eest! Vanematele tänud vahvate kostüümide eest! Hardy isa aitas seda toredat sündmust jäädvustada ning loodan, et haiged lapsed saavad nüüd koos meiega rõõmustada. Margi ja Timo emale tänud maitsva kringli ja kommide eest!


* Minu arust õnnestus pidu väga hästi. Sõnad jäid hästi pähe ja liikumised. Mulle meeldis väga Tormi ja Lauri etendus. Külalisteks olid mul õde ja ema. Nemad arvasid, et mul läks väga hästi. Minule maitsesid väga kringel ja mahl. Timol olid kommid ka. Mina käitusin proovis hästi. Mulle meeldisid Amos, Sass, Rasmus, mina, Torm ja Mark.
* Ettevalmistus oli lahe. Kõik oli peas ja täitsa hästi läks. Kõik ei olnud päris klaar kuna osadel läksid sõnad sassi. Mind tulid vaatama ema, isa ja õde. Minu lemmiknäitlejad olid: mina, Karl, Erik, Konrad, Osvald Mark, Hardy ja Lauri.
* Mina olin tigi. Mulle meeldis väga oma roll. Sest ei olnud väga palju pähe tuupida. Minule meeldis oma kostüüm. Seda aitas mul ema teha. Minu lemmiknäidend oli Tormi ja lauri näidend. Teinekord võiksin ma laulda julgemalt. Minul tulid vaatama ema, isa ja kaks õde. Nad kiitsid mind väga. See oli väga lahe pidu.
* Ettevalmistus oli põnev ja lahe. Kaarel tõi mulle lestad ja mina tõin Tormile rooli ja Johanile sarved. Pidu õnnestus hästi ja toredalt. Mulle meeldis kõige rohkem Rasmus ja Mikk. Minu ema ja vanaema kiitsid mind. Johanil läks nats valesti, aga mulle pidu meeldis. Johan jäi haigeks ja ei saanud viimases proovis osaleda.
*Sipelga ettevalmistamine oli väga kerge. Pidu õnnestus väga hästi. Minu emale ja õele meeldis see väga. Ka minule meeldis see väga. Tegime pärast Sassiga maadlust. Eriti meeldis mulle Tormi ja Lauri etendus. Minul olid peol ema ja õde. Minu pidu oli lahe. Koolis olin ma väsinud, aga karatees sain sest lahti.
* Ettevalmistus oli kerge, kuna sõnad jäid hästi pähe. Sõnu oli kerge pähe õppida. Pidu õnnestus väga hästi ja pidu oli lahe. Minul olid peol isa ja väike vend. Mulle meeldis kõige rohkem Alexanderi ja Karli aj Oskari esitus. Minu arust tuli minu esitus väga hästi välja. Kui kõik etendused ära lõppesid, siis ma läksin sööma. aga ma ei saanud eriti süüa kuna vend tahtis koju minna. Mul oli väga tore pidu.
* Ettevalmistus oli lahe, sest siis ei pidanud õppima. Harjutasime kogu aeg. Pidu õnnestus päris hästi. Mina küll ei kartnud, ma ei tea, kuidas teistel oli. Kostüümi sain ma oma venna lasteaiast. Kõik oli väga lahe ja kõik näidendid olid ka väga lahedad. Ma ei teagi, mis mulle kõige rohkem meeldis. Külalistest käsi ainult mu isa, sest ema pidi mu vennale lasteaeda järgi minema. Aga ta sai seda pärast kodus filmi pealt vaadata, sest mu isa filmis. Ja kõik siis vaatasid seda. Nad arvasid, et etendused olid kõik väga naljakad. See oli päris lahe pidu.
* Ettevalmistus oli üsna igav kuna mul olid kerged osad. Pidu õnnestus väga hästi, sest kõik oli meeles. Külalised olid väga rõõmsad (meie tõime vahukomme)! Minu klassikaaslased näitlesid kõik väga hästi. Ema ja isa kiitsid mind.
* Valmistumine käsi väga kergelt. Sõnad jäid väga hästi pähe ja ma ei kartnud üldse esineda. Pidu õnnestus hästi. Laul oli hästi peas. Külalised olid ema, isa ja õde. Nad arvasid, et see oli väga tore pidu. Mulle meeldisid väga Mark, Rasmus, Siim, Johan, Karl, Mikk, Andero, Hardy, Kaarel, Oskar, Konrad ja Lauri ilmekuse poolest. Minuga tuli tantsima romi, kes on minu õde.
* Jube lihtne oli laulmist õppida. Kõik etteasted õnnestusid mul. Mu emale ja vanaemale meeldis etteaste. Mulle meeldis Rasmuse, Miku, Konradi ja Timo esinemine. "Seene varjus" meeldis kõige rohkem.
* Alguses jäime hiljaks. Mul oli kott, kus oli kaks mütsi ja matt ja fotoaparaat. Kui minu näidend hakkas, jooksin läbi saali isale fotokat andma. Siis hakkas näidend. Mul ja Mikul olid mõned apsud. Näiteks Mikk ütles kaks korda ühte sõna, aga mul juhtus ka mõni aps, mul jäi kott selga. Mulle meeldis "Autosõit". Külaliseks oli minu isa. Isa kiitis mind. Mina arvan, et kõige paremini läks minul, Alexandril ja Tormil.
* Ettevalmistus oli põnev. Me tegime koguaeg proove. Natuke raske oli ka. Sõnad läksid nati sassi, aga muidu oli lahe ja äge. Üks parimaid näitlejaid olid minu meelest Karl ja Alexander. Minul tulid vaatama kaks õde ja vanaema. Nende kõigi arvamine oli peost lahe. Kui koolipäev oli läbi, olin väsinud, aga males läks väsimus üle.
* Ettevalmistamine oli alguses raske, aga mida rohkem ma harjutasin, seda kergemaks läks. Peol mul üks osa ei õnnetsunud. Minu perele ja minule pidu meeldis, eriti söömine. Kõige rohkem meeldisis Karl ja Alexander. Kui pidu lõppes, läksime Amosega kohvikusse sööma.
* Ettevalmistus oli pingeline, pidu õnnestus. Minul tulid ema ja isa peole, kahjuks vend ei viitsinud tulla. Minu lemmikesitus oli "Seene varjus" ja Osvaldil oli väga lahe kostüüm. Maateaduse laul oli super ja Karlile meeldis minu tehtud õng. Järgmisel klassipeol võiks olla disko. Emale ja isale meeldis etendus väga.
* Mina arvan, et pidu läks mul väga hästi. Eelmisel päeval olin ma murelik. Kostüümi pärast muidugi oli väga raske koguaeg püsti seista.
*Klassipidu õnnestus mul hästi. Mina pidin mängima vanaisa. Mul oli väga hea meel, et Kaarel mulle habeme tõi. Kõige rohkem meeldis mulle Tormi ja Lauri näidend. Neil olid lahedad kostüümid ja nad mängisid hästi. Klassipeol lisaks näitlemisele me ka laulsime. Pärast sõime kringlit. Peol käisid minu ema, isa ja vend. Neile meeldis väga. Oli tore pidu.

Kommentaare ei ole: