pühapäev, oktoober 03, 2010

Perepäev Paunküla matkarajal

18. sept käisime Paunküla matkarajal. Nautisime kaunist sügisilma ja üksteisega koosolemist. Aitäh kõikidele osalistele!

Käis usin pildistamine ning siit leiate Marteni isa ning Johani isa tehtud pildid.

Mida rvasid lapsed sellest päevast?
  • Ma mõtlesin minna laupäeval klassiga perepäevale. Me ärkasime vara. Me võtsime palju asju kaasa. Ja siis hakkasime sõitma. Siis jõudsime kohale. Kui kõik olid kogunenud, siis hakkasime otsima järve ja lõkkeplatsi. Leidsime väga ilusa järve ja istumiskoha. Edasi matkasime mööda väga ilusat raba ja korjasime seeni ja möllasime poistega. Ning jõudsime tagasi lõkkeplatsile. Seal grillisime. Mulle meeldis meie perepäev väga Paunküla metsarajale.
  • Sõitsin ema ja isaga õpetaja maja ette. Kui õps oli autos, siis sõitsime Paunküla poole. Samal ajal lugesin mina "Harry Potter ja Fööniksi ordut". Kui jõudsime sihtpunkti, oli meid vähe. Lõpuks hakkasime matkama ja jõudsime laagriplatsile. Siis läksime rabasse. Mikk ja Lauri jooksid eest ära. Meie läksime edasi ja Mikk ja Lauri tulid järgi. Kui jõudsime tagasi laagriplatsi juurde, siis sõin ja jõin ennast täis. Pärastpoole tegime pilti ja läksime ära. Kokkuvõttes oli see tore päev.
  • Ma läksin ema ja õega matkale. See oli väga põnev. Me korjasime seeni ja mina mängisin ja jooksin ja pildistasin, jälitasin. See oli äge.
  • Mina käisin oma klassiga ekskursioonil. See asus Paunkülas ja meil oli väga tore. Kõige lahedam oli see, kui Mikk ja Lauri eksisid ära. Kui Mikule helistati ja Mikk ütles, et ta on kahe puu vahel. Pärastpoole mina koos Henrikuga korjasime peotäis pohli. Seejärel tuli väga katkine laudtee. Rasmuse isa tõstis meid üle jõe. Siis me hakkasime väsima, aga me jõudsime ikka lõkkeplatsile ja hakkasime sööma, kõigil oli oma söök kaasas. Minule meeldis kõik ja see oli väga tore eksursioon.
  • Meie eksisime Lauriga ära. Lõpuks helistati mulle (nagu alati) noh ja siis selgitati, et oleme valesti läinud, nõnda me pöörasime ümber ja läksime teistele järele. Juba mõne aja pärast oli meil vastas Lauri isa. Lauri ikka: Ega me jõudsime ikka ju õigesse kohta kohale? Aa oelks äärepealt, et õpetaja oli korraldanud mingi klassikokkutuleku. See oli vast tore päev.
  • Ma tulin Siimu autoga Paunkülla. Seal on õks suur järv. Seal olid värvilised lehed, seal olid laudteed, seal olid mõned mustikad ja pohlad. Me mängisime pulkadega lõkkeplatsil.
  • Minu perepäev oli lahe. Kui me jõudsime Kõrvemaale, siis ma alguses ei tahtnud metsa minna. Aga kui me läskime, siis hakkas mulle meeldima. Me käisime mööda laudteed ja me nägime ilusat kärbseseent. Kui me olime poolel teel, siis me hakkasime mõtlema, kus on Mikk ja Lauri. Miku ema helistas, et kus te olete. Mikk ütles, et me oleme kahe puu vahel. Pärast ma hakkasin mõtlema, et me oleme ära eksinud, aga minu issi ütles, et me ei ole ära eksinud. Kui me hakkasime lõppu jõudma, siis tuli katkise laudtee peal kõndida. Ma isegi kukkusin ühe korra soosse, aga lõpuks jõudsime lõppu. Mul oli väga tore päev.
  • Otsustasin minna klassiga matkale. Jäime natuke hiljaks, aga jõudsime ikka kohale. Me korjasime sinikaid, pohlasid ja jõhvikaid. Mustikaid me ei leidnud. Saime natuke grillida, aga see ei tulnud hästi välja. Ja kukkusin rabasse. See oli minu perepäev.
  • Saime Margiga Olümpia hotelli juures kokku. Siis tuli ta minu autosse. Varsti hakkasime paunküla poole minema. Kui me kohale jõudsime, siis oli enamus lapsi kohal. Siim leidis varsti vikati moodi oksa ja hakkas sellega rohtu lõikama. See ei tulnud eriti hästi välja. Varsti tuli õpetaja Tuuli ning siis hakkasime minema. Varsti nägime esimest seent. Läksime ja läksime ja läksime kuni jõudsime ilusate keppideni. Kaarli isa lõikas mulle ühe. Varsti jõudsime lõkkeplatsile ja tegime lõket ja mängisime pätti ja politseid. Varsti hakkasime minema. Jõudsime auto juurde ja läksime ära.
  • Alguses olime eksinud. Me otsisime õiget teed. Aga mina olin ärevil. Tee peal korjasime seeni. Natuke aega oli läinud, kui jõudsime laagripaika. Siis läksime soosse. Me kõndisime platvormil. Äkki nägime ilusat kärbseseent. Ja kõik, kel fotoaparaat või telefon kaasas olid, tegid pilti. Äkki kadusid Mikk ja Lauri ära. Kõik hakkasid neid hüüdma. Pärast seda mängisime. Mul oli mõnus ja lahe.
  • Alguses sõitsin pikka aega autoga. Kui ma kohale jõudsin, siis oli juba palju lapsi kohal. Ma leidsin palju oksi. See oli lõbus päev. Aga siis matkasime päris pikka aega. Lõpuks jõudsime lõkkeplatsile, seal tegime lõket ja mängisime politseid ja pätti. Lõpuks hakkasime tagasi minema. Parklas veel natuke mängisime. Tagasi koju läksin koos Sassiga.
  • Me läskime kõigepealt laagripaika. Siis me läskime rabasse. Mina ja Mikk eksisime ära. Me jõudsime Mikuga päris palju käia, kui Miku ema helistas ja ütles, et te olete valel teel. Mina ja Mikk pidime tagasi tulema. kuigi me ei tahtnud ülse tagasi tulla, pidime me tagasi minema. Pärastpoole tegime lõket ja sõime.
  • Laupäeval toimus meie klassi perepäev. Me plaanisime mitte minna, sest ema oli Londonis. Aga otsustasime minna. Me sõitsime 50 km sinna. Kui me olime kohal, siis me läskime peaaegu kohe metsa. Siis me kõndisime 10 minutit ja olime lõkkeplatsil. Ja hakkasime sealt minema. Kohe hakkas laudtee. Siis kui lõppes laudtee, kadusid Mikk ja Lauri ära. Kui me olime 1 km ära kõndinud, tulid Mikka ja Lauri järgi. Ja varsti olime me lõkkeplatsil, me mängisime politseid ja pätti. See oli lahe. Me sõime liha ja igasuguseid näkse. Varsti hakkasid kõik ära minema ja mina mõtlesin, et mis lahti. Tegelt oli pidu läbi.
  • Me käisime klassiga perepäeval Paunküla matkarajal. Ma tulin Aldo autoga kohale. Me sõitsime valesti ja sellepärast jäime hiljaks. Siis läksime pool metsa pool rabasse, kus kasvas hästi palju seeni ja marju. Siis kui me olime raba juurde jõudnud, siis vajus Aldo mudaauku. Õnneks sai ta ise välja. Siis me läksime laudtee peale. Me ei saanud lõpuni käia, sest me arvasime, et teised lapsed on tagasi tulnud. Me tegime lõket ja mängisime pätti ja politseid. Oli tore perepäev!
Paunküla matkarajal on PhotoPeach

Kommentaare ei ole: