neljapäev, juuni 10, 2010

Kuidas möödus minu esimene kooliaasta?


Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Kooli alguses oli mul väga uhke tunne, aga pärast sain ma aru, et õppimine on raskem, kui ma arvasin.
Sügisel, kui ma hakkasin kooli minema arvasin, et kool on hirmus lahe, aga tegelikult on minu arust kõik vastupidi. Mul oli sügisel käitumisega probleeme, aga siis mul läks paremaks ja paremaks. Mulle õppida ei meeldi. Kevadel oli kõige lahedam see, et saime hoovis käia.
Esimesel kooliaastal mulle meeldis kõige rohkem kehalise tund ja eesti keele tund. Mu parimad sõbrad koolist on Torm, Konrad, Siim ja õpetajad. Ma õppisin palju lugema ja kirjutama, ka teisi asju.
Minu esimene kooliaasta oli pikk ja raske. Minu kõige parem sõber on Kaspar (K) ja mu lemmikum tund oli mata.
Enne kooli ma natuke pabistasin. Aga pärast tuli välja, et kool ei ole üldse paha koht. Koolis läks mul hästi. Kõige rohkem meelids mulle eesti keel. Minu esimesed sõbrad olid Alexander ja karl. Praegu on mul koolist kahju lahkuda.
Minu esimesed sõbrad on Mark, Siim ja Torm. Kui kool algas, arvasin, et kool on tobe, aga tegelikult ei olnud koolil vigagi. Ma tahan, et mul läheks teises klassis hästi.
Kui ma kooli tulin, siis alguses oli kõik lihtne. Ainult inglise keele oli natuke raske. Aga pärast paar kuud edasi olid mõned asjad lihtsad ja mõned raskemad, näiteks matemaatika või siis loodusõpetus. Mulle meeldis kõige rohkem käia matkal ja saada häsid hindeid.
Kooli alguses ma ei osanud arvatagi, et koolis nii põnevaks võib minna. Minu esimesed sõbrad olid Kaspar(K), Andero ja Kaarel. Soovin, et järgmisel aastal ei jääks ma haigeks.
Kui ma sügisel kooli tulin. siis mul oli hirm, sest mu täditütar ütles, et koolis on raske. Vanalinna Hariduskolleegium on väga hea kool. Mulle meeldib kõige rohkem inglise keel, kuigi mul ei tulnud see hästi välja. Kui saabus kevad, lubati meid õue.
Sügisel ma kartsin kooli. Siis oli raske, aga mängida oli hea ja mõnus. Koolis meeldivad mulle kõige rohkem diplomid ja tunnistused. Mulle ei meeldi eriti õppida. Ma loodan, et teises klassis on kergem ja lõbusam.
Minu esimene kooliaasta oli kerge, aga natuke raske. Minu parimad sõbrad olid Hardy ja Marten. Ma tahaksin matemaatikat paremaks saada ja inglise keelt. Mulle meeldis see kooliaasta.
Minu lemmiktund on kehaline kasvatus. Minu parimad sõbrad on Mark, Siim ja Torm. Minule meeldib kool, sest me oleme uisutamas käinud.
Kui ma kooli tulin, siis ma natuke kartsin. Ma sain väga palju sõpru. Ma olen enda klassist kõige vanem. Mulle meeldib kehaline ja eesti keel. Mulle ei meeldi matemaatika. Mull meeldib kool.
Kuidas möödus minu esimene kooliaasta? Hästi! Väga hästi! Mulle meeldis kehaline. Seal me tegime lahedaid mänge. Ma arvasin, et koolis ei ole huvitav, aga on küll. VHK on tore.
Minu esimene kooliaasta oli päris tore. Ma sain palju uusi sõpru. Enne kooli ma natuke pabistasin, aga tegelikult oli see väga tore kooliaasta. See kooliaasta läks väga kiiresti. Minu lemmiktund oli kehaline. Aga ikkagi oli see väga tore aasta.
Mulle meeldis kehalise kasvatuse tund. Mu parimad sõbrad olid Torm, Mark ja Kaspar. Mulle meeldis Haapsalu sõit. Mulle meeldis ka vahetund.
Minul läks hästi. Esimest korda, kui ma kooli tulin, oli mul väike ärevus sees. Ja siis mina hakkasin harjuma. Mu kõige paremad sõbrad olid Torm, Alexander, mark ja Konrad ja mul oli väga tore õpetaja. Ma sooviks sügisel puutöösse minna ja ma sooviks, et mul tuleks tore sügis. Mu lemmiktund on kehaline.
Kui ma kooli läksin, arvasin ma, et koolis on igav. Aga kui ma olin natuke koolis käinud, siis hakkas mul äge. Siis ma hakkasin üsna hästi arvutama. Aga kui ma kooli tulin, siis oskasin ma hästi lugeda. Mu unistus on, et mul läheks teises klassis hästi.
Sügisel olin ma erutatud. Mu esimene koolitund oli klassijuhataja tund. Minu esimene tund koos õp Aivariga oli spordipäev. Mulle meeldib kõige rohkem inglise keel. Veel meeldib mulle käsitöö. Ma arvan, et mul on kõige parem klass üldse. Mark, Siim, Hardy ja Hans olid ja on mu parimad sõbrad.

Kommentaare ei ole: