teisipäev, mai 11, 2010

Kui hästi lapsed oma emasid tunnevad?

Minu ema oskab kõige paremini ...........
  • inglise keelt
  • arvutada
  • heegeldada
  • joonistada
  • süüa teha
  • laulda
  • lihapalle teha
  • tööd teha
  • kooki küpsetada
  • suppi keeta
  • meid armastada
  • õmmelda
  • meeles pidada
  • koristada
Minu emale teeb kõige rohkem rõõmu, kui ma
  • ilusasti mängin
  • musi, minu tehtud asi või hea käitumin
  • õpin
  • hästi käitun
  • olen hea
  • olen tubli
  • saan koolis viisi
  • lilled toon
  • lilli korjan
  • aitan teda
  • olen kurb ja ta ostab mulle midagi
  • ta sõber olen
  • mängin kitarri
  • süüa teen
  • vennaga ilusasti mängin
  • täidan tema palveid
Minu ema kurvastab, kui ma
  • ei käitu ilusti
  • teen midagi halvast
  • kui ma kiusan õde
  • olen pahas tujus
  • nutan
  • olen halb laps
  • teen pahandust
  • ei tee kodutööd
  • enda vendakiusan
  • haiget saan
  • ei õpi
  • kaklen õega
Minu ema armastab kõige rohkem käia
  • paadiga sõitmas
  • metsas
  • muusemides
  • arvutis
  • väljas
  • poes
  • loomaaias
  • soojades paikades
  • reisil
  • kontsertidel
  • välismaal
  • matkamas
  • kepikõnnil
  • jalutamas
Minu ema lemmiksaade on
  • Südamrasi
  • Uudised
  • Gilmore tüdrukud
  • Aktuaalne kaamera
  • kus on palju tarkusi
  • Meeleheitel koduperenaised
  • Õnne 13
  • Sisustussaade
  • Kõige naljakamad koduvideod
  • Mida teie arvate
  • Tähed muusikas
  • Loto
  • Lastega kodus
  • C.S.I New York
  • Allo Allo
  • Hercule Poirot
  • Reporter
  • Arstisaade
Minu emale maisteb kõige rohkem
  • kala
  • pannkoogid
  • kana
  • juurviljad
  • jäätis
  • pizza
  • šokolaad
  • salat
  • seen
  • soolane
  • kook
  • puder

Kommentaare ei ole: