laupäev, mai 31, 2008

Kaunist suvevaheaega!

Nii lõppes 2007/08 õppeaasta. Tore oli see aeg. Olete suuremaks kasvanud ja targemaks saanud. Olete ühed väga mõnusad sellid. Kõige rohkem rõõmustab mind see, et ka teie ise nii arvate.
Harold:
Seal on palju kaunistusi.
Kertu:
Meil on tore õpetaja ja palju mänge klassis. Meil on juturaamatud riiuli jne.
Robert:
Me käime palju matkal.
Marie:
Ma olen siin klassis kõigiga ära harjunud ja minu klass on tore, sest mul on palju sõpru.
Teresa:
Me oleme lõbusad ja aktiivsed ning targad.
Karmen:
Kui uued head õpilased tulevad, kohe sõbrustavad. Mõnikord kaklevad, see ei ole midagi. Tore ja hea ja lõbus klass.
Kristiine:
On väga palju erinevaid sõpru, kes võivad sinuga siis mängida, kui su pinginaaber puudub.
Madis:
Mul on palju rohkem sõpru kui eelmises koolis.
AITÄH KAUNITE LILLEDE EEST!


Kommentaare ei ole: