kolmapäev, detsember 05, 2007

Täna lahendasime salakirja laste jõulusoovide kohta ning iga laps sai ka oma salasoovi kirja panna. Osa lapsi palusid, et need klassi ajaveebi kirjutaksin. Võibolla siis jõuluvana näeb neid ja täidab laste soovid.

  • Ma sooviksin endale päris kitarri. (Taavi)
  • Mina soovin pea lampi ja rattale talvekume. (Robert)
  • Soovin endale yugi kaarte ja ülesandeid. (Egert)
  • Mina soovin endale lumelauda. (Elisabeth)
  • Mina soovin bratse ja witschi ajakirja. (Merlin)
  • MIna soovin Yu-gi-oh kaarte ja näpurula. (Harold)
  • Mina soovin endale õde. (Karmen)
  • Minu salasoov on rulluisud koos kaitsmetega. (Mats)
  • Mina soovin endale MP3. (Kristiina)
  • Mina sooviksin, et ema ja isa tuleksid ruttu reisilt tagasi. (Teresa)
  • Mina soovin endale rula ja kaitsmeid. (Gert)
  • MIna soovin endale klapiga telefoni (EMT). (Merili)
  • Mina soovin endale beebi booni. (Kertu)
  • Mina soovin endale telefoni. (Marie)
  • Mina tahaksin endale koera. (Lisenn)
  • Ma soovin psp. (Albert)
  • MIna soovin endale oma tuba. (Gerta)
  • Mina soovin endale 3 petsopi. (Sigrit)

Kommentaare ei ole: