neljapäev, oktoober 26, 2006

Tähed selgeks ja lugema





Lõpuks õnnestus tänasest päevast kokkuvõte kirjutada, minu arvutil oli paha tuju ja ta lülitas end pidevalt välja. Püüdsime tähestiku järgi sõnu ning lauseid moodustada, aga ega see nii lihtne polnudki. Kunstitunnis pidime joonistama võistlustöid teemal "Minu kodu Pärnus". Kui õpetaja ütles, et Robert istub nagu S täht, sattusid ka teised lapsed hoogu ja hakkasid erinevaid tähti oma kehaga moodustama. See oli päris lõbus. Nii sai ka kunstitunnis õpitud tähed veelkord meelde tuletada. Külastasime ka kooli raamatukogu ning nüüd oskab iga laps soovi korral sealt endale mõnusa olemise leida või huvitava raamatu koju laenutada. Matemaatikatunnis harjutasime liitmist ja lahutamist 5 piires ning õppisime ruudulisse vihikusse kirjutamist. Samuti värvisid lapsed arvupilti, mille lõpetamine enamusel uude veerandisse jääb, sest see töö nõuab kannatust. Kõik lapsed vastasid peastarvutamist 5 piires. Sellega said enamus lapsi väga hästi hakkama, aga kiirust võib alati juurde lisada.
Oma vigadest õpitakse, kustutasin ära kõik ajaveebi slaidikavad. Kurb! Ehk õnnestub vaheaja jooksul need taastada.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma loodan et mul tuli ikka ilusasti välja ja muidugi teistel ka see töö maja joonistamise asi aga ma ei kiida ennast vaid ka teisi

Anonüümne ütles ...

vabandust et ma enda nime ei pannud anonymous saidile ma olen teresa